W Project 12 stawiamy na proste i przejrzyste warunki umowy dla Klienta.

 

Po zakończonej rejestracji w systemie pojawi się prośba o zaakceptowanie Ogólnych Warunków Umowy, prosimy o ich przeczytanie i zgodę. Są one później dostępne do wglądu na koncie użytkownika. Zaakceptowanie Ogólnych Warunków Umowy nie jest wiążące, ponieważ umowę zawiera się dopiero po wniesieniu opłaty za kurs.

Przed uiszczeniem opłaty przetestuj zajęcia próbne i podejmij decyzję w ciągu 48 godzin. Pełen dostęp do interaktywnego podręcznika, lekcji grupowych oraz funkcja "przenieś 1 lekcję" zostaną odblokowane po dokonaniu opłaty.

Materiały papierowe są wliczone w cenę kursu. Prosimy o wypełnienie formularza do dostawy. Komplet książek można również wykupić oddzielnie: komplet 3 książek (na cały semestr) - 90zł z wysyłką. Książki na część kursu: 2 książki - 70zł, 1 książka - 40zł.

Czas trwania umowy to 3 miesiące, a okres wypowiedzenia to tylko 3 tygodnie. W razie potrzeby istnieje możliwość zawieszenia środków (na okres do 6 miesięcy) i powrotu na kurs w dogodnym terminie. Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. W takim wypadku otrzymujesz pełen zwrot środków na swoje konto za wyłączeniem 50 zł za usługi testowania i rejestracji. Umowę można zawrzeć zdalnie, a w razie potrzeby wyślemy skan wersji papierowej - prosimy o kontakt z administracją.

Płatność za kurs oraz papierowe wersje książek przyjmujemy wyłącznie przelewem bankowym (za semestr z góry po zajęciach próbnych, jednorazowo*). Ceny regularne sprawdź na stronie głównej lub zadzwoń do nas w razie pytań!
 

Ceny różnią się w zależności od pakietów. Pakiet SMART, czyli godziny do wyboru do 14:00 włącznie, lub pakiet FULL, czyli wszystkie opcje godzinowe. Przeczytaj więcej o elastycznym grafiku zajęć. 

Project 12 sp. z o.o
69 1020 1013 0000 0602 0414 7732 PKO Bank Polski 

W tytule przelewu prosimy o wpisanie “imię, nazwisko, kurs angielskiego”

Po wykonaniu przelewu prosimy o wysłanie potwierdzenia transakcji na adres mailowy:  [email protected]

 

*Raty

 

Jesteś studentem? Tak czy inaczej masz możliwość rozłożenia płatności za semestr na raty!
 

 

Warunki rozłożenia płatności dla studentów:

 

Wyślij nam zdjęcie swojej legitymacji studenckiej (z obu stron, istotne jest tylko imię, nazwisko oraz data ważności - resztę danych możesz zamazać). Zweryfikujemy Twój status studenta, a Ty będziesz cieszyć się ratami 0% ;)

 

Przy rozłożeniu płatności na raty, cena za semestr nie ulega zmianie. 

Zawieszenie środków jest możliwe tylko po wniesieniu opłaty za cały semestr.

 

 

Warunki rozłożenia płatności dla innych:

 

Możesz rozłożyć płatność na 2 raty (kwota wzrasta o 3%) lub na 3 raty (kwota wzrasta o 5%).

Zawieszenie środków jest możliwe tylko po wniesieniu opłaty za cały semestr.