W Project 12 stawiamy na proste i przejrzyste warunki umowy dla Klienta.

Po zakończonej rejestracji w systemie pojawi się prośba o zaakceptowanie Ogólnych Warunków Umowy, prosimy o ich przeczytanie i zgodę.
Są one później dostępne do wglądu na koncie użytkownika.
Zaakceptowanie Ogólnych Warunków Umowy nie jest wiążące, ponieważ umowę zawiera się dopiero po wniesieniu opłaty za kurs.
Przed uiszczeniem opłaty weź udział w pierwszej lekcji i podejmij decyzję w ciągu 24 godzin po jej ukończeniu.
Czas trwania umowy to 3 miesiące, a okres wypowiedzenia to tylko 3 tygodnie.
W razie potrzeby istnieje możliwość zawieszenia środków i powrotu na kurs w dogodnym terminie.
Umowę można zawrzeć zdalnie, a w biurze można otrzymać wersję papierową - prosimy o kontakt z administracją.

Płatność za kurs oraz papierowe wersje książek przyjmujemy wyłącznie przelewem bankowym.

Project 12 sp. z o.o
69 1020 1013 0000 0602 0414 7732 PKO Bank Polski 

W tytule przelewu prosimy o wpisanie “imię, nazwisko, kurs angielskiego”

Po wykonaniu przelewu prosimy o wysłanie potwierdzenia transakcji na adres mailowy:  p12.warszawa@gmail.com