W Project 12 stawiamy na proste i przejrzyste warunki umowy dla Klienta.

 

Po zakończonej rejestracji w systemie pojawi się prośba o zaakceptowanie Ogólnych Warunków Umowy, prosimy o ich przeczytanie i zgodę. Są one później dostępne do wglądu na koncie użytkownika. Zaakceptowanie Ogólnych Warunków Umowy nie jest wiążące, ponieważ umowę zawiera się dopiero po wniesieniu opłaty za kurs.

Przed uiszczeniem opłaty weź udział w pierwszej lekcji i podejmij decyzję w ciągu 24 godzin po jej ukończeniu. Dostęp do interaktywnego podręcznika oraz funkcja "przenieś 1 lekcję" zostaną odblokowane po dokonaniu opłaty, a materiały do lekcji próbnej otrzymasz od nauczyciela.

Materiały papierowe są wliczone w cenę kursu. Prosimy o wypełnienie formularza do dostawy. Komplet książek można również wykupić oddzielnie: komplet 3 książek (na cały semestr) - 90zł z wysyłką. Książki na część kursu: 2 książki - 70zł, 1 książka - 40zł.

Czas trwania umowy to 3 miesiące, a okres wypowiedzenia to tylko 3 tygodnie. W razie potrzeby istnieje możliwość zawieszenia środków (na okres do 6 miesięcy) i powrotu na kurs w dogodnym terminie. Umowę można zawrzeć zdalnie, a w razie potrzeby wyślemy skan wersji papierowej - prosimy o kontakt z administracją.

Płatność za kurs oraz papierowe wersje książek przyjmujemy wyłącznie przelewem bankowym (za semestr z góry po pierwszej lekcji, jednorazowo*). Ceny regularne sprawdź na stronie głównej lub zadzwoń do nas w razie pytań!
 

Ceny różnią się w zależności od pakietów. Pakiet SMART, czyli godziny do wyboru do 14:00 włącznie, lub pakiet FULL, czyli wszystkie opcje godzinowe. Przeczytaj więcej o elastycznym grafiku zajęć. 

Project 12 sp. z o.o
69 1020 1013 0000 0602 0414 7732 PKO Bank Polski 

W tytule przelewu prosimy o wpisanie “imię, nazwisko, kurs angielskiego”

Po wykonaniu przelewu prosimy o wysłanie potwierdzenia transakcji na adres mailowy:  [email protected]

 

*Raty

 

Jesteś studentem? Tak czy inaczej masz możliwość rozłożenia płatności za semestr na raty!
 

 

Warunki rozłożenia płatności dla studentów:

 

Wyślij nam zdjęcie swojej legitymacji studenckiej (z obu stron, istotne jest tylko imię, nazwisko oraz data ważności - resztę danych możesz zamazać). Zweryfikujemy Twój status studenta, a Ty będziesz cieszyć się ratami 0% ;)

 

Przy rozłożeniu płatności na raty, cena za semestr nie ulega zmianie. 

Zawieszenie środków jest możliwe tylko po wniesieniu opłaty za cały semestr.

 

 

Warunki rozłożenia płatności dla innych:

 

Możesz rozłożyć płatność na 2 raty (kwota wzrasta o 3%) lub na 3 raty (kwota wzrasta o 5%).

Zawieszenie środków jest możliwe tylko po wniesieniu opłaty za cały semestr.